25.07.13

Jābūt uzmanīgiem

Šķiet, jau vairākus gadus tik dikti visādas mašīnas pētījusi un novērtējusi neesmu. Varbūt rodas jautājums - kāds sakars mašīnām tagad? Nu redz, pienāk tas brīdis, kad mīļotais cilvēks nonācis pie auto maiņas sliekšņa, kad nu vairs nekā savādāk vairs nevar, un es (protams) uzprasījos doties līdzi auto 'medībās'. Darīšana liela un piņķerīga, kā arī auto izvērtēšana - šeit rūsiņa, tur buktīte, šite plaisiņa, reku nodilis.... Diemžēl auto iegāde nav kā nopirkt kurpes.
Tad vēl šodien iznāca problēmas ar to, ka es neesmu bijusi uzmanīga ar saviem interneta profiliem. Nē, neuztraucaties, es neesmu apzagta. Es tikai esmu zaudējusi savu profilu kādā portālā (profilam tikko apritēja 2 gadiņi), kur kā e-pasts bija uzrādīta tāda adrese, kurā pasta opcijas likvidētas (delfi.lv). Vienmēr profils bija automātiski ielogojies, taču viena maza kļūmīte - nejaušs klikšķis uz 'Iziet' un viss - profils pagalam. Neskumstu, bet iesaku jums pārbaudīt savas profilu informācijas :)
Kā arī - diena nebūtu izdevusies, ja nebūtu kaut reizi jāpasaka "Čau, Mērfij". Ja tu nolem, ka pēc divām dziesmām beigsi strādāt, tad protams, ka pēdējā dziesma būs 3 reizes garāka kā parasta dziesma. :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru