13.08.13

Svētki garām

Tā nu ir pienācis beidzot tas brīdis, kad visi vasaras svētki un uzstāšanās garām un esmu saņēmusi sevi rokās, lai uzrakstītu jaunu ziņu :)
Vēl pavisam spilgti atmiņā palikuši Ventspils pilsētas svētki. Jāsaka paldies visiem, kas bija kaut mazākajā veidā saistīti ar to, lai šie svētki man būtu izdevušies. Viss sākās sestdien ar gājienu. Ja kāds skatījās, tad biju uzreiz aiz poličiem un karogiem :) Brīnišķīgas sajūtas. pēc tam gatavošanās un mēģinājumi uz koncertu Reņķa dārzā, kur dejoju tautiskās dejas Deju svētku repertuāru :)
Koncertiņš bija superīgs. Pēc tam - pasēdēšana ar superīgo kolektīvu + došanās uz salūtu Ventmalā. Salūts bija... bija... super grandiozs! Stāvēju atgāztu galvu, smaidīju un priecājos, jo tas bija labākais salūts, ko savā mūžā esmu redzējusi :)
Svētdien atkal vilku tautastērpu, lai priecētus skatītājus Brīvdabas muzējā ar mazu koncertiņu, bet pēc tam, ar smaidu sejā un sajūsmu sirdī devos mājās. Tagad pauze no visiem koncertiem līdz skolas sākumam.
Un runājot par to, ka augusts tuvojas beigām - itkā vēl to nejūtu, bet laikam jāsāk par to domāt, ja jau otro reizi sapnī redzu, ka gatavojos skolai, iepērkot grāmatas (?) un burtnīcas (?) :D
Un neskaitot to, ka  tuvojas pirmā skolas diena, tuvojas arī man īpaši svētki - mans un mīļuma pirmais gadiņš :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru