04.09.13

Atkal septembris pie mums :)

Kādu laiku neesmu rakstījusi, taču nolēmu, ka kaut kas tomēr ir jāuzraksta. Visi jau sen pamanījuši, ka septembris ir sācis aiziet pilnās burās. Taču, pirms sāku otro gadiņu studijās, bija jāatzīmē kāds īpašs notikums - mans un mana mīļuma kopā būšanas gadiņš. Viss izvērtās neticami romantiski, gandrīz kā grāmatās tas mēdz būt... Sākumā rozes no rīta, pēc tam - kafejnīcas apmeklējums (viss notika tieši tā, kā pirms gada - kā staigājot pa visjaukākajām atmiņām), vēlāk mīlīga kopā būšana mūsu istabā, noslēgumā - šampanietis glāzēs vakarā Ventmalā (bija domāts pie jūras, molā, bet laikapstākļi tam nepiekrita)... Apbrīnojami svētki, visu dienu biju kā debesīs.
Nākamās dienas tika pavadītas atkal satiekot savus foršos kursa biedrus, kas man jau sāka pietrūkt, un arī mācības uzsākās. Pagaidām gan viss izskatās tā, ka varēšu tikt galā. Zināšanu atsvaidzināšana, pirmie uzdevumi, mājasdarbiņi... Pagaidām vienīgais, kas mani ir pārsteidzis, ir tas, ka vienu priekšmetu pasniegs cilvēks no Amerikas. Manām angļu valodas spējām trīc kājas..... Brrr...
Nelielu kopsavilkumu... Katrā ziņā novēlu katram daudz burvīgu brīžu ar mīļajiem un tuvajiem, jo tas (manuprāt) dod spēku dzīvespriekam. Standartiņā novēlēšu visiem veiksmīgu mācību gadu - pacentīsimies visi mācīties :D
Un nekad neaizmirstat padomāt arī par sevi (ziema straujiem soļiem nāk), savādāk ne acis nepaspēsiet nomirkšķināt, kad attapsieties, ka jau otro nakti nevarat pagulēt (jau tiku galā ar šo problēmu).
Līdz nākamajai reizei, kad man atradīsies, ko teikt :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru